کانون تبلیغات سورن
گفتگو انلاین تلگرام سوالی دارید؟ برای گفتگوی آنلاین در تلگرام کلیک کنید.

تبلیغات ارزان کلیکی

سفارش تبلیغات کلیکی با بهترین تعرفه

سفارش تبلیغات کلیکی با بهترین تعرفه

با تبلیغات کلیکی ویدیویی ، متنی و بنری با کمترین تعرفه سفارش به عنوان تبلیغ دهنده ، محصولات یا خدمات و شهرت برند خود را افزایش دهید.

 

✔️ پرداخت هزینه تبلیغ بعد از هر کلیک
✔️ تعرفه قیمت پایین تر به نسبت سایر سیستم ها
✔️ هدفمند سازی تبلیغات




PPC یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر روی یکی از تبلیغات آنلاین آن ها کلیک می کند، مبلغی را پرداخت می کنند. تعرفه تبلیغات کلیکی در سورن اد ارزان تر می باشد و کاملا قابل هدفمند سازی در سایت های نمایش دهنده موردنظر تبلیغ دهنده می باشد.

 

انواع تبلیغات کلیکی

در سورن اد می توانید انواع تبلیغات کلیکی را سفارش دهید.

تبلیغات کلـیکی پست ثابت

در این روش تبلیغات ، متن + تصویر و دکمه اقدام به عمل در تمام سایت های نمایش دهنده یا سایت های هدف شما قبل یا بعد از باکس نمایش مطالب نمایش داده می شود. روشی که مناسب افزایش فروش محصولات فروشگاه های اینترنتی و جذب مخاطب هدف با بالاترین تاثیر گذاری می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تبلیغات کلـیکی ویدیویی

این روش تبلیغات ، همراه با یک ویدیو ، متن کوتاه و دکمه اقدام در میانه مطالب یا قبل و بعد از باکس نمایش مطالب سایت های نمایش دهنده نشان داده می شود. و روشی جدید برای تبلیغات در فضای مجازی می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تبلیغات کلـیکی بنری

متداول ترین روش برای تبلیغات در اینترنت ، تبلیغات بنری می باشد که می توانید در دو سایز عمودی و افقی تبلیغات بنری محصول یا کسب و کار خود را در سایت های نمایش دهنده به کاربران فارسی زبان وب نمایش دهید.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تبلیغات کلـیکی متنی

در این روش تبلیغات ، لینک صفحه فرود شما به همراه متن یا عنوان در سایت های منتخب انتخابی شما نمایش داده خواهد شد. که ارزان ترین تعرفه تبلیغات کلیکی در سیستم سورن اد را دارد.  علاوه بر افزایش بازدید سایت ، این روش می تواند برای بهبود سئو سایت شما مورد استفاده قرار بگیرد.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تعرفه تبلیغات کلیکی

قیمت تبلیغات کلیکی به نسبت سایر سیستم ها ارزان تر می باشد. و در سورن ادز می توانید تعرفه تبلیغات را به صورت زیر بابت هر کلیک واقعی کاربر سفارش دهید.

نوع تبلیغات

قیمت

هزینه تبلیغات بنری

هر کلیک ۳۵۰ تومان

هزینه تبلیغات ویدیویی

هر کلیک ۳۵۰ تومان

هزینه تبلیغات متنی

هر کلیک ۲۰۰ تومان

هزینه تبلیغات پست ثابت

هر کلیک ۴۰۰ تومان

هزینه تبلیغات افزایش نصب اپلیکیشن

هر کلیک ۴۰۰ تومان

هزینه تبلیغات پاپ آپ

هر آی پی ۱۵ تومان

 

همین الان تبلیغات کلیکی خود را شروع کنید