کانون تبلیغات سورن
گفتگو انلاین تلگرام سوالی دارید؟ برای گفتگوی آنلاین در تلگرام کلیک کنید.

تبلیغات متنی کلیکی ارزان

تبلیغ لینک در سایت

تبلیغ لینک در سایت

تبلیغات متنی کلیکی از به صرفه ترین و ارزان ترین نوع تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار شما می باشد که باعث افزایش ترافیک ورودی سایت ، فروش محصول و خدمات شما و البته افزایش سئو سایت شما در گوگل خواهد شد.

 

✔️ افزایش سئو سایت شما
✔️  افزایش ترافیک سایت
✔️  پرداخت هزینه تبلیغ بعد از هر کلیک




نمونه خروجی تبلیغات متنی

نمونه خروجی تبلیغات متنی

تصویر ارائه شده، نمونه‌ای از تبلیغات متنی است که به‌صورت یک باکس در وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده نمایش داده می‌شود و عنوان لینک‌دار شما برای کاربران وب به نمایش درمی‌آید. این سبک تبلیغ، با وجود سادگی، دارای بازدهی و اثرگذاری بالایی است.

تبلیغات متنی کلیکی در سورن اد، به‌صورت بهینه و کارآمد در نمایشگرهای موبایل و دسکتاپ سایت‌های نمایش‌دهنده به کاربران ارائه می‌شود. شما می‌توانید با نگارش یک عنوان جذاب و تأثیرگذار، به شکل مؤثری ترافیک ورودی سایت خود را افزایش دهید.

 

این نوع تبلیغات با تعرفه‌ای مقرون‌به‌صرفه در سورن اد ارائه می‌شود و علاوه بر جذب کاربران و افزایش فروش، به دلیل فالو بودن لینک‌ها، به بهبود سئو سایت شما نیز کمک شایانی خواهد کرد.

 

به عبارتی، تبلیغات متنی کلیکی روشی نوین و جذاب برای خرید بک لینک محسوب می‌شود که تعرفه آن بر اساس تعداد کلیک یا نمایش تعیین می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از یک متن کوتاه و تأثیرگذار، هم‌زمان با بهبود سئو سایت، ورودی و فروش محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید.

 

مزایای استفاده از تبلیغات کلیکی متنی:

– افزایش سئو سایت با فالو بودن لینک‌ها
– افزایش ترافیک ورودی
– افزایش فروش با استفاده از متن‌های تأثیرگذار

 

تعرفه تبلیغات متنی کلیکی:

در این روش، هنگامی که کاربری روی تبلیغ شما کلیک کرده و وارد صفحه فرود شود یا تبلیغ شما را مشاهده کند، هزینه مشخصی از حساب شما کسر خواهد شد.

 

روش‌های پرداخت هزینه تبلیغات مـتنی:

۱. هزینه به ازای نمایش: پرداخت هزینه به ازای هر نمایش تبلیغ.
۲. هزینه به ازای کلیک: پرداخت هزینه به ازای هر کلیک که کاربر روی تبلیغ شما انجام می‌دهد.

 

نحوه سفارش تبلیغات:

برای سفارش تبلیغات متنی کلیکی در سورن اد، مراحل زیر را طی کنید:

 

۱. ورود به سیستم: در چند ثانیه عضو شوید و وارد حساب کاربری خود شوید.

۲. ایجاد تبلیغ: از بخش تبلیغات سایت — تبلیغات مـتنی، با وارد کردن عنوان، متن لینک و آدرس صفحه فرود، تبلیغ خود را ایجاد کرده و دسته‌بندی‌های نمایش را مشخص کنید. تبلیغات شما به صورت پیش‌فرض در موبایل و کامپیوتر نمایش داده می‌شوند.

۳. تعیین هزینه و بودجه: بودجه اختصاصی برای هر کلیک/نمایش و تعداد کلیک‌های مورد نظر خود را مشخص کرده و بعد از پرداخت، منتظر نمایش تبلیغ خود باشید.

 

 

در هر مرحله که نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید. تبلیغات متنی کلیکی، به دلیل اندازه کوچک خود، ایجاد مزاحمت نمی‌کند و با قرارگیری در جایگاه مناسب و استفاده از متنی جذاب، به طور مؤثری باعث افزایش کلیک و ورود کاربران به صفحه لندینگ شما خواهد شد.

حداقل سفارش تبلیغات متنی در سورن اد چه مقدار است ؟

به دلیل ظرفیت محدود نمایش تبلیغات متنی، حداقل اختصاص بودجه برای تبلیغات کلیکی متنی  در سایت ما ، 1000 کلیک  می باشد.